Odwiedź tę stronę na swoim komputerze.

For English version click here


soundpeak

Artur Walaszczyk

IMDB Filmpolski Filmweb

Tel. 794-722-899
e-mail:kontakt@soundpeak.pl

O mnie
Realizacje
Świadczone usługi
Filozofia

O mnie

Urodziłem się i mieszkam w Łodzi. Zajmuję się reżyserią i montażem dźwięku, a także pracą na planach filmowych jako operator dźwięku i mikrofoniarz (filmy fabularne, dokumenty, etiudy, animacje, video-art, multimedia, reklamy, seriale TV). Jestem również kompozytorem utworów akusmatycznych oraz artystą eksplorującym obszar określany jako "sound art". Ukończyłem studia magisterskie na kierunku współczesnej kompozycji muzycznej (MA in Music, Technology and Innovation) oraz licencjackie na kierunku reżyserii dźwięku (BSc in Audio and Recording Technology) w De Montfort University w Leicester (Wielka Brytania).


Jestem stałym współpracownikiem łódzkiej filmówki (PWSFTViT). Mam na swoim koncie udźwiękowienia do kilkudziesięciu dzieł filmowych (m.in. "Wieczny tułacz", reż G. Królikiewicz; "Boat Town", reż. H. M. Hrafnsson, "The Taxidermist", reż. Katie Elwood i Amber Templemore-Finlayson)

W górę

Realizacje

PEŁEN METRAŻ

Pielgrzym (2015), 60 min
Reżyseria: Paweł Jóźwiak-Rodan
(dokument)
Zdjęcia: Olaf Malinowski
Produkcja: Opus Films
Dźwięk na planie / Montaż dźwięku i zgranie TV

Hel (w postprodukcji)
Reżyseria: Paweł Tarasiewicz, Katarzyna Priwieziencew
Obsada aktorska: Philip Lenkowsky (Jack), Marcin Kowalczyk (Kail), Marcin Wójcik (Kail), Małgorzata Krukowska (Mila), Katarzyna Paskuda (Esma)
Produkcja: Amondo Films
Dźwięk na planie (operator) / udźwiękowienie trailera

Tak daleko, tak blisko (2014), 47 min
Reżyseria: Anna Kuśmierczyk
(dokument)
Zdjęcia: Marcin Nowak
Produkcja: Muzeum Historii Polski
Dźwięk na planie / postprodukcja dźwięku / zgranie 5.1

Trzy kobiety (2013), 70 min
Reżyseria: Anna Jadowska
(dokument)
Produkcja: Kolektyw Film (Agata Golańska)
Produkcja dźwięku

Dewajtis (2013), 43 min
Reżyseria: Anna Kuśmierczyk
(dokument)
Wystąpili: Stanisław Janiszewski, Jacek Wilczur
Zdjęcia: Marcin Nowak
Produkcja: Kolektyw Film (Agata Golańska)
Dźwięk na planie

Wieczny Tułacz (2011), 52 min
Scenariusz i reżyseria: Grzegorz Królikiewicz
(dokument)
Wystąpił: Tadeusz Jaworski
Zdjęcia: Zbigniew Pietrzkiewicz, Zdzisław Kaczmarek
Reżyseria dźwięku / montaż efektów dźwiękowych, dialogów i muzyki / zgranie TV

Niżyński (2010), 118 min
Reżyseria: Sławomir Bergański
(Rejestracja monodramu Teatru Jaracza dla celów publikacji w formie DVD)
Obsada aktorska: Kamil Maćkowiak
Produkcja i postprodukcja dźwięku

Beyond the Pole (2009), 87 min
Reżyseria: David L. Williams, scenariusz: Neil Warhurst, David L. Williams
(Specjalna Nagroda Jury za film fabularny na Ft. Lauderdale International Film Festival, 2009)
Obsada: Rhys Thomas, Stephen Mangan, Mark Benton, Rosie Cavaliero, Alexander Skarsgård, Helen Baxendale
Montaż dźwięku / montaż muzyki

Hush (2009), 91 min
Scenariusz i reżyseria: Mark Tonderai
(Nominowany do Nagrody za Największe Osiągnięcia w Brytyjskim Kinie Niezależnym w dziedzinie produkcji na British Independent Film Awards 2008)
Obsada aktorska: William Ash, Christine Bottomley, Andreas Wisniewski, Claire Keelan i Stuart McQuarrie
Montaż dźwięku / konsultacje dźwiękowe

TV

Paradoks (2012), serial TV
Scenariusz: Igor Brejdygant
Reżyseria: Greg Zgliński, Borys Lankosz
Zdjęcia: W. Płóciennik.
Dźwięk na planie – 2. unit

Komisarz Alex (2012), serial TV
Reżyseria: R. Wichrowski, K. Lang.
Dźwięk na planie – 2. unit

KRÓTKI METRAŻ

Pierwszy Polak na Marsie (w produkcji)
Reżyseria: Agnieszka Elbanowska
(dokument)
Zdjęcia: Paweł Chorzępa
Produkcja: Square Film Studio
Dźwięk na planie

Freedom Express (2015)
Reżyseria: Marc Bader
(dokument)
Zdjęcia: Piotr Matysiak
Produkcja: Square Film Studio
Montaż dźwięku i zgranie TV i 5.1

Ostatni numer (2015), 11 min.
Reżyseria: Marcin Nowak
Zdjęcia: Marcin Nowak
Produkcja: Studio Munka, Kolektyw Film
Montaż dźwięku i zgranie TV

Touch of freedom (2015), 12 min.
Scenariusz i reżyseria: Arshad Khan Sardar
Zdjęcia: Arshad Khan Sardar
Produkcja: PWSFTviT
Postprodukcja dwięku i zgranie TV

Władysław Komendarek - W Kosmosie zawsze jest dobrze (2013), 20 min.
Scenariusz i reżyseria: Dawid Brykalski, Marcin Nowak
Zdjęcia: Marcin Nowak
Produkcja: Fundacja Art Industry
Postprodukcja dwięku i zgranie

Klauny płaczą tylko na plaży (w postprodukcji)
Scenariusz i reżyseria: Agnieszka Woszczyńska
Zdjęcia: Bartosz Swiniarski
Dźwięk na planie

Born twice (2013), 9 min.
Scenariusz i reżyseria: Arshad Sardar Khan
Zdjęcia: Arshad Sardar Khan
Udźwiękowienie

Byk (2013), 12 min.
Scenariusz i reżyseria: Pawel Maj
Zdjęcia:
Zgranie 5.1

Siamese (2013), 25 min
Scenariusz i reżyseria: Joaquin del Paso
Zdjęcia: Joaquin del Paso
Reżyseria dźwięku, zgranie

Czwartkowy fotograf (2013), 10 min
Scenariusz i reżyseria: Arshad Sardar Khan
Zdjęcia: Arshad Sardar Khan
Montaż dźwięku

Waking Wave (2013), 12 min
Scenariusz i reżyseria: Bartosz Świniarski
Zdjęcia: Bartosz Świniarski
Udźwiękowienie

Arena (2013), 23 min
Scenariusz i reżyseria: Martin Rath
Udźwiękowienie / montaż dialogów i postsynchrony / kompozycja muzyki

Zuza, Zuza (2013), 15 min
Scenariusz, reżyseria i zdjęcia: Piotr Matysiak
Montaż dźwięku / montaż muzyki

Smutne Potwory (2013), 25 min
Scenariusz i reżyseria: Justyna Tafel
Udźwiękowienie / Montaż dialogów / Montaż muzyki

Adekwatnie do pogody (2013), 12 min
Scenariusz i reżyseria: Marta Trela
Montaż dźwięku

Film drugoroczny (2012), 7 min
Scenariusz i reżyseria: Marcin Surma
(animacja)
Animacja: Marcin Surma
Reżyseria i montaż dźwięku

Kolacja (2012), 4,5 min
Scenariusz i reżyseria: Arshad Sardar Khan
Zdjęcia: Arshad Sardar Khan
Udźwiękowienie

Amorek (2012), 3 min
Scenariusz i reżyseria: Arshad Sardar Khan
Zdjęcia: Arshad Sardar Khan
Oprawa muzyczna / udźwiękowienie

Boi Khampo (2012), 7 min
Reżyseria: Lou Gutman
(dokument)
Zdjęcia: Lou Gutman
Montaż dźwięku

Październik / October (2012), 12 min
Scenariusz i reżyseria: Gonzalo Caride
Zdjęcia: Aleksander Pozdnyakov
Produkcja: Jakub Gogolewski
Reżyseria dźwięku

Lodzefrau (2012), 7,5 min teaser
Scenariusz i reżyseria: Anna Niewiadomska
Zdjęcia: Aleksander Pozdnyakov
Reżyseria dźwięku

Strzępy (2012), 25 min
Scenariusz i reżyseria: Grace Gliwińska
Zdjęcia: Rafał Ramatowski
Postprodukcja dźwięku

Podróż życia (2012), 20 min
Reżyseria: Arshad Sardar Khan
(dokument)
Zdjęcia: Arshad Sardar Khan
Postprodukcja dźwięku

Trwać (2012), 9,5 min
Scenariusz i reżyseria: Iselin Engan
Zdjęcia: Piotr Matysiak
Postprodukcja dźwięku

Arena report (plan. 2012), 13 min
Reżyseria: Marcin Nowak
(dokument)
Postprodukcja dźwięku

Boat Town (2012), 25 min
Reżyseria: Haukur M. Hrafnsson, scenariusz Haukur M. Hrafnsson, Róża Misztela
(dokument)
Wystąpili: Piotr "Guga" Dabov, Szymon Dabov, Rafał Lejman, Bartek Milczarek, Krzysztof Sereczyński
Zdjęcia: Fredrik Olson, Leyla Cömert, Ásta Júlía Guðjónsdóttir, Aleksander Pozdynakov, Nikolai Galitzine, Nikita Kyzmenko, Jakub Dziworski, Krzysztof Godek, Michał Dymek, Haukur M, Thomas Fossgård
Postprodukcja dźwięku

Mistrz
Reżyseria: Marcin Nowak
(dokument)
Wystąpił: Zenon Andryjowicz
Produkcja i postprodukcja dźwięku

Miruna (plan. 2012), 20 min
Scenariusz i reżyseria: Piotr Sułkowski
Obsada aktorska: Andrzej Chyra, Anna Gorajska, Tomasz Schuchardt, Henryk Niebudek, Dawid Hara
Zdjęcia: Przemysław Brynkiewicz
Postprodukcja dźwięku

Grabia (2012), 8,5 min
Scenariusz i reżyseria: Kamil Gubała
Obsada aktorska: Tomasz Jurek, Karol Pokorski
Zdjęcia: Kamil Gubała
Postprodukcja dźwięku

Remedium (2011), 4,5 min
Scenariusz i reżyseria: Piotr Matysiak
Wystąpili: Kamila Kamińska, Antoni Milancej
Zdjęcia: Piotr Matysiak
Postprodukcja dźwięku

Interface (2011), 10,5 min
Scenariusz i reżyseria: Marcin Surma
(animacja)
Animacja: Marcin Surma
Reżyseria i montaż dźwięku

Mora (2011), 7,5 min
Scenariusz i reżyseria: Michał Dymek, Tomasz Jeziorski
Obsada aktorska: Anna Markowicz, Szymon Święcicki, Olaf Wysłowski
Zdjęcia: Michał Dymek
Postprodukcja dźwięku

Supełek (2011), 4 min
Scenariusz i reżyseria: Agnieszka Borowa
Obsada aktorska: Basia Petniak, Kacper Jaworowski, Natasza Aleksandrowitch
Zdjęcia: Michał Gruszczyński
Postprodukcja dźwięku

Kto Ty Jesteś? (2011), 6 min
Reżyseria: Paweł Ziemilski
(dokument)
Postprodukcja dźwięku

Red Lili (2011), 9 min
Reżyseria: Róża Misztela, scenariusz: Róża Misztela, Leyla Comert
Obsada aktorska: Marta Jarczewska, Marcel Sabat
Zdjęcia: Leyla Comert
Postprodukcja dźwięku

Odbicie (2011), 4 min
Reżyseria: Tomasz Jeziorski, scenariusz: Michał Dymek, Tomasz Jeziorski
Obsada aktorska: Alicja Borkowska, Przemysław Wyszyński
Zdjęcia: Michał Dymek
Udźwiękowienie

Level Crossing (2011), 3 min
Scenariusz i reżyseria: Wojciech Mosiejczuk
Obsada aktorska: Wojciech Kalita, Maciej Jankowski
Zdjęcia: Patryk Kin
Postprodukcja dźwięku

Navždy mladý / Zawsze Młody (2011), 12,5 min
Scenariusz i reżyseria: Robin Lipo
(dokument)
Wystąpili: Lukáš Dobšík, Martina Dobšíkova
Zdjęcia: Clemence Thurninger
Postprodukcja dźwięku

Przejście (2011), 9 min
Scenariusz i reżyseria: Ewa Golis
Obsada aktorska: Magdalena Kielar, Paweł Sosnowski
Zdjęcia: Ireneusz Dzieduch
Produkcja i postprodukcja dźwięku

Proszę otworzyć bagażnik (2011), 6 min
Scenariusz i reżyseria: Paweł Sosnowski
Obsada aktorska: Bartosz Szpak, Marcin Bytniewski, Włodzimierz Szczeciński
Zdjęcia: Wojciech Gruszczyński
Produkcja i postprodukcja dźwięku

The Taxidermist (2009), 20 min
Scenariusz i reżyseria: Katie Elwood, Amber Templemore-Finlayson (Bert & Bertie)
(Nagroda Jury w kategorii Najlepszy Film Powyżej 15 Minut na Palm Springs International ShortFest 2009,
Pierwsza Nagroda za zdjęcia na Rhode Island International Film Festival 2009)
Obsada aktorska: Camilla Rutherford, Craig Parkinson, Paul Bhattacharjee i Ford Kiernan
Reżyseria dźwięku / montaż efektów dźwiękowych, dialogów i muzyki / premix

REKLAMA

Dźwięk na planie blisko stu reklam

MULTIMEDIA

'Tango Notturno' (2012) - Agnieszka Chojnacka, 5 min
(video Agnieszki Chojnackiej w ramach Biennale Sztuki Piłkarskiej EUROART 2012 – ekran na Rynku Manufaktury/Łódź)
Montaż dźwięku

'Cocktail' (2011) - Oskar Krajewski/Mettamedia, 6 min
Udźwiękowienie

'Ugly Duckling: Charity' (2011) - Oskar Krajewski/Mettamedia, 4,5 min
Udźwiękowienie

'Coloured Diversity – Invitation' (2011) - Oskar Krajewski/Mettamedia, 2,5 min
Udźwiękowienie

'Move yuor imagination – ITB 2011 (2011), 10 min
Reżyseria: Sławomir Bergański
(dokument o udziale Polski w Międzynarodowych Targach Turystycznych w Berlinie)
Współpraca: Polska Organizacja Turystyczna, Platige Image
Produkcja i postprodukcja dźwięku

'Stylizacje wiosna/lato 2011' (2011) - Jacek Olejniczak/Transgressive Art, 50 min
Montaż dźwięku / mix

'The End of the Beginning' (2011) - Oskar Krajewski/Mettamedia, 6 min
Udźwiękowienie

'Old Works Experiment' (2010) - Oskar Krajewski/Mettamedia, 7 min
Udźwiękowienie

'Ugly Duckling Invitation' (2010) - Oskar Krajewski/Mettamedia, 1,5 min
Udźwiękowienie

Materiał multimedialny na stronę internetową artysty 'OK' (2010), 1-3 min

Elektroakustyczne kompozycje do sześciu filmów 1-3 minut

MUZYKA

Qualia (2010), 33 MIN
Sześć 4-kanałowych kompozycji muzycznych towarzyszących wystawie 'Ugly Duckling' w Londynie
(wydana została okolicznościowa płyta CD w formacie stereo)

Lemuria (2009), 9 min
8-kanałowy utwór akusmatyczny

Waterworld (2009), 7 min
8-kanałowy utwór akusmatyczny

Tea for four (2009), 12 min
3-kanałowy utwór akusmatyczny + elektronika live

W górę

Usługi

Dźwięk na planie
Reżyseria dźwięku w filmie i video
Udźwiękawianie multimediów i gier wideo
Udźwiękawianie animacji
Montaż dźwięku i muzyki
Kompozycja muzyki
Odszumianie i archiwizacja dźwięku
Dźwięk na zamówienie
Projekty artystyczne

W górę

Filozofia

Profesjonalizm
Ważne jest nie tylko to co otrzymujesz, ale i w jaki sposób. Z chwilą gdy zdecydujecie się Państwo na współpracę ze mną, możecie spać spokojnie wiedząc, że trafiliście w dobre ręce. Tu nie ma miejsca na zawód - można i należy liczyć na wyjątkową obsługę, kreatywność, profesjonalne doradztwo, doskonałą komunikację i satysfakcjonujące rezultaty na czas. Nasze studio gwarantuje wysoką jakość usług na wszystkich etapach współpracy, będąc zawsze otwartym na sugestie i gotowym do udzielenia profesjonalnych porad. Niezależnie od tego czy pracujecie Państwo nad małym projektem artystycznym czy wysokobudżetowym filmem pełnometrażowym, jesteśmy gotowi pomóc. soundpeak specjalizuje się zarówno w komercyjnych, mainstreamowych produkcjach jak i niezależnych projektach artystycznych, będąc równie skutecznym i kreatywnym partnerem w obu przypadkach.

Pasja
Pod nazwą soundpeak kryje się całkowite oddanie dźwiękowi i muzyce. Kreatywność, unikalne spojrzenie i dbałość o szczegóły pozwala nam postrzegać świat w charakterystyczny sposób, co z kolei przekłada się na wyróżniające się formy muzyczne, piękne dźwiękowe pejzaże (soundscapes) oraz obiekty o niezwykłych cechach brzmieniowych. Nasza pasja bezpośrednio przekłada się na komercyjny i artystyczny sukces współpracujących ze mną osób. Zawsze dynamiczni i entuzjastyczni, ale także cierpliwi i uważni, wykorzystujemy każdą okazję by zaangażować się we wszelkiego typu projekty dźwiękowe, muzyczne i audiowizualne - od prostych prac edycyjnych do złożonych, wymagających projektów sound designerskich i kompozytorskich, improwizowanych performansów, instalacji dźwiękowych i wielu innych form sztuki.

W górę